بررسی محصولات

بازگشت به مدرسه و گجت هایی برای یادگیری بهتر

بازگشت به مدرسه و گجت هایی هوشمند در یادگیری بهتر

بازگشت به مدرسه و گجت هایی برای یادگیری بهتر

بالاخره فرا رسید، اول مهر، بادهای پاییزی و کودکانی که کوله به پشت از مدرسه بازمی‌گردند.
نسل امروز با تکنولوژی‌ها و گجت های بسیاری سروکار دارند اما آیا هیچ یک از آن‌ها در بهبود آموزش و تحصیل فرزند شما تأثیری دارند؟ در این مقاله قصد داریم به معرفی محصولاتی بپردازیم که از هیچ دانش‌آموزی نباید دریغ شود! اساس این فناوری‌ها در انجام پروژه‌های تحقیقی مدارس، تکالیف و حل گروهی مشکلات از طریق چت‌های آنلاین است که می‌توانند هم در مدارس و هم در منازل کاربردی باشند.
در این لیست به شما کمک خواهیم کرد که هوشمندانه‌تر، بهینه‌تر و سریع‌تر فعالیت کنید. هر چه باشد هر چه سریع‌تر این تکالیف تمام شود فرصت بیشتری برای تمرین‌های فوق‌برنامه و بازی در اختیار کودکان دلبندتان قرار می‌گیرد! علاوه بر این مقرون‌به‌صرفه بودن، آرامش خیال بیشتری در اختیار والدین قرار می‌دهند.

مودم روتر همراه دی-لینک DWR-730

این روتر موبایل با اتصال از طریق HSPA+ و وارد کردن یک سیم‌کارت به‌سادگی شبکه وایفایی را ایجاد کنید. حافظه رم microSD امکان اشتراک فایل‌های تصویری را با دوستان و همکلاسی‌های فرزندتان فراهم می‌کند و از طریق WPS بدون هیچ پیچیدگی خاصی و تنها با فشار یک دکمه راه‌اندازی می‌شود. همچنین با باتری قابل شارژ 2000 mAh Li-on زمان طولانی‌تری در اتصال به اینترنت در اختیار محصل شما قرار میگیرد.

توسعه‌دهنده وایفای دی-لینک DAP-1860

اگر خانه بزرگی دارید یا در محیطی قرار دارید که نقاط کوری در انتقال سیگنال‌های وایفای وجود دارند، این توسعه‌دهنده راه چاره شماست. با استفاده از تکنولوژیهایی چون دو بانده بودن، سرعت AC2600 و آنتن‌های خارجی برای گسترش پوشش وایفای، عملکرد فوق‌العاده‌ای فراهم می‌کند. راه‌اندازی بسیار سریع و ساده‌ای دارد که با ارسال سیگنال‌های هوشمند شما را در یافتن بهترین نقطه برای دریافت پوشش بیشتر راهنمایی می‌کند؛ بنابراین کودکتان هرجایی از منزل می‌تواند آزادانه به انجام تکالیفش بپردازد.

بازگشت به لیست