تکنولوژی

چه اتفاقی می‌افتد اگر دوربین کلاود شما به اینترنت متصل نباشد؟

چه اتفاقی می‌افتد اگر دوربین کلاود شما به اینترنت متصل نباشد؟

عدم دسترسی به اینترنت در دوربین های کلاود چه مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد؟

دوربین‌هایی که صرفاً تحت کلاود هستند (مانند نست کم) قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای دارند اما درصورتی‌که همواره به اینترنت متصل باشند! دوربین مناسب شما دوربین وایفایی است که نه‌تنها به‌عنوان سیستم نظارتی و امنیتی عمل کند بلکه از طریق وایفای یا 3G/4G نیز بتواند به شبکه متصل شود یا از طریق Local و بدون اینترنت نیز بتوان تصاویر را به‌صورت زنده مشاهده کرد.

اتصال Local در شبکه به چه معناست؟

این قابلیت امکان اتصال و مشاهده دوربین‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهد که به‌نحوی‌که به‌صورت مستقیم یا از طریق شبکه محلی یا LAN دوربین‌های وایفای به شبکه متصل شود. با این روش می‌توانید فیلم دوربین‌ها را مشاهده و یا آن‌ها را ضبط نمایید بدون اینکه حتی به اینترنت دسترسی داشته باشید؛ اما همان‌طور که از نام آن نیز پیداست حضور شما در محلی که شبکه دوربین‌ها بر روی آن قرار دارد الزامی است.

ضبط کلاود چطور؟ تحت تأثیر قرار می‌گیرد؟

بسیار زیاد. درصورتی‌که دوربینی داشته باشید که تنها امکان پخش و ضبط در کلاود را داراست، عدم دسترسی به اینترنت موجب ازکارافتادن پخش و ضبط تصاویر خواهد شد و این مسئله تا زمانی که اینترنت متصل گردد ادامه خواهد داشت.
اساساً بدون وایفای دوربین کلاود شما کاملاً غیرقابل استفاده است و کلیه امکانات آن مانند کنترل تصاویر، ضبط و دسترسی به شبکه از کار می‌افتد، از سوی دیگر دوربین‌های وایفای دی-لینک با شیار حافظه microSD ضبط به‌صورت محلی و بدون دسترسی به اینترنت را امکان‌پذیر کرده و می‌توانید مطمئن باشید که در مواقع اضطراری همه‌چیز در کنترل شماست.

بازگشت به لیست